ח"כ בוסו: "שאומרים 60-60 זה פייק; הגוש השני לא יכול להרכיב ממשלה"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ בוסו: "שאומרים 60-60 זה פייק; הגוש השני לא יכול להרכיב ממשלה"

    ח"כ אוריאל בוסו בריאיון ל'קול חי': "שאומרים שיש 60-60 זה פייק. יש 60 מנדטים שמונעים ממשלת ימין, אבל אין ביניהם משהו שמחבר. בנט אמר שלא ישב עם לפיד, הרשימה המשותפת לא תשב בממשלה כלשהי"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) טוען כי הגוש שמתנגד לנתניהו אינו יכול להקים ממשלה בשום קונסטלציה: "אין באמת גוש אחר כרגע. שאומרים שיש 60-60 זה פייק. יש 60 מנדטים שמונעים ממשלת ימין, אבל אין ביניהם משהו שמחבר. בנט אמר שלא ישב עם לפיד, הרשימה המשותפת לא תשב בממשלה כלשהי".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פירדמן במהדורת הבוקר, הוסיף בוסו: "סער הלך למשאל עם והציע לציבור להחליף את נתניהו מימין והציבור אמר לו לא. הוא צריך להניח את האגו ולהצטרף לגוש הימין האמיתי תחת נתניהו. גם בנט אמר שבחירות חמישיות אסור שיהיו. זה אסון. אנחנו אחרי שנתיים של משבר".

    בוסו אופטימי: "אני מאמין שזה יכול להיגמר בסוף עם 61, נראה מה יהיה עם המעטפות הכפולות". ביחס לירידה בקולות שהצביעו לש"ס, אמר בוסו: "ירדנו אולי 25 אלף קולות. הירידה שלנו היא בעיקר בקרב חב"ד. וגם ברסלב, שהפעם רובם לא הצביעו או הצביעו לסמוטריץ'. אני חושב ש-9 מנדטים זה נס אמיתי במצב הנוכחי במדינה".

    עוד אמר בוסו בריאיון: "אתמול אמר לי איזה אחד שהוא לא רוצה להצביע בכל מיני תירוצים שונים. אמרתי לו, אתה מבין את המשמעות שמחר שר האוצר ליברמן משית ארנונה על בתי הכנסת למשל? אנחנו עושים חשבון נפש ובודקים כל הזמן איפה אפשר לתקן".

    בוסו חזר על טענתו לפיה הגוש השני אינו יכול להרכיב ממשלה: "להגיד 60-60 זה פייק. אין גוש אחר בצד שני. בנט ישב עם המשותפת?". ביחס לתפקידים בכנסת הבאה אמר בוסו: "אני יקח כל תפקיד שייעדו לי. גם חבר כנסת זה תפקיד מספיק חשוב ומרוכב ואפשר לעשות הרבה דברים. מעבר לכך אני לא מתעסק, אני נהנה מהעבודה היומיומית בכנסת ומה שיטילו עליי אני מתפלל שאוכל לעשות את שליחותי נאמנה".



    0 תגובות